Ledig stilling - Gå Ut Senteret

LEDIG
STILLING

Administrasjonsmedarbeider

VIKARIAT, 50-60% STILLING
12 MÅNEDER FRA 1. MARS 2021

Som administrasjonsmedarbeider ved Gå Ut Senteret er din viktigste jobb å skape gode rammer for at mennesker kan utfordres og utrustes til tjeneste for Jesus på tvers av grenser.

Du vil bistå rektor og linjelederne med administrative oppgaver og ta imot henvendelser fra studenter og søkere. Som ansatt ved Gå Ut Senteret blir du en del av staben i Normisjon og Salem menighet, og det kan bli aktuelt å bidra i et felles administrasjonsteam på tvers av tilknyttede virksomheter.

Stillingen omfatter arbeid med daglig drift, økonomi, arrangementer og kvalitetssikring. Vi søker etter deg som har utdanning og/eller erfaring innen økonomi og administrasjon.

Sentrale arbeidsoppgaver:

– Administrativ drift
– Økonomiarbeid
– Postmottak og sentralbord
– Inntak av nye studenter
– Koordinering av arrangementer
– Kvalitetssikringsarbeid

Vi søker etter deg som er:

– Selvstendig
– Strukturert og systematisk
– Komfortabel med å ha flere oppgaver samtidig
– Glad i å være i kontakt med mennesker
– Engasjert for utrustning til kristent trosliv

Kompetansekrav:

– Relevant utdanning og/eller erfaring innen økonomi og administrasjon
– Gode muntlige og skriftlige språkkunnskaper i norsk og engelsk
– Erfaring innen kristent organisasjons-/menighetsliv og/eller friskoledrift

Ansatte må jobbe i tråd med Normisjons verdier og trosgrunnlag.
Lønn og pensjonsordning i hht Normisjons lønnsavtale.

Arbeidssted: Trondheim

Tiltredelse: 01.03.2021. Varighet: Ca 12 måneder. Aktuelle kandidater vil bli innkalt til intervju. Søknader behandles fortløpende.

Spørsmål og søknad m/CV sendes pr e-post til rektor Ørjan Tinnen: orjan.tinnen@normisjon.no

 

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!

Share